sobota, 3 maja 2014

Kolejne Liebster Awards

Jest mi ponownie niezmiernie miło przyjąć nominację do Liebster Blogger Award. Tym razem muszę podziękować bloggerce o pseudonimie suenesica z bloga www.lovewithgingerhair.blogspot.com
Jednakże po raz kolejny będę musiała przeprosić za naciągnięcie regulaminu rozdawania nagród i zdołam tylko odpowiedzieć na pytania.

1. Czy pojawiła się w Twoim życiu pewna osoba, która przekonała Cię do założenia bloga?
Nie. Gdy zakładałam pierwszego bloga, to ja nakłaniałam przyjaciółkę, by weszła w to razem ze mną.
2. Co chcesz osiągnąć poprzez pisanie bloga?
Doświadczenie i styl pisania.
3. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
Być może, ale na pewno nie będzie miało ono charakteru pierwszoplanowego.
4. Jaka istniejąca już książka jest najbliższa Twojej aktualnej twórczości?
Staram się nie porównywać swojej twórczości do twórczości wybitnych pisarzy i w ogóle pisarzy.
5. Czy osoby z Twojego towarzystwa doceniają Twoją pasję, czy też nie mają o niej pojęcia?
Chyba raczej doceniają :)
6. Lubisz czytać fanfiction z innych blogów? 
Czytam tylko dwa fanfiction i oba lubię jednakowo.
7. Czy jest jakiś film lub książka, które w szczególny sposób zainspirowały Cię do prowadzenia bloga?
Nie.
8. Czy spodziewasz się rosnącej liczby czytelników?
Emm, staram się zachęcać innych do czytania tego, co udaje mi się wyskrobać i liczba czytelników zależy też po części od stopnia mojego lenistwa :)
9. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie kawa.
10. Piszesz przy muzyce czy też w całkowitej ciszy? Jeśli przy muzyce - przy jakiej?
Najczęściej piszę w ciszy.
11. Czy bierzesz do siebie sugestie czytelników dotyczące tego co piszesz?
Wolę pisać od początku do końca po swojemu.

Tym sposobem zapełniłam kawałek nudnego wieczoru i dowiedziałam się kolejnych kilku rzeczy o sobie. Dziękuję za pytania.

Co do rozdziału 11 - nie pytajcie, kiedy się pojawi. Nie lubię odpowiadać, bo wtedy zapeszam, a później Was zaniedbuję i zaniedbuję ten blog. Czekajcie cierpliwie, a może i mnie uda się znaleźć trochę motywacji. Trzymajcie się x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tropicselly