piątek, 27 czerwca 2014

KONKURS - PRZECZYTAJCIE, PROSZĘ


Cześć Wam. To jeszcze nie rozdział i jestem bardzo zła na siebie przez to, że się tak rozleniwiłam. Jednak ostatni miesiąc pełen był poprawek ze wszystkich przedmiotów i starań o lepszą ocenę, więc liczę na wyrozumiałość. Poza tym było warto, hah ;)
A teraz do rzeczy. Uczestniczę w "Konkursie na najlepszy blog Spisu Opowieści" i od tego czy przejdę do następnego etapu zależą Wasze głosy, które możecie zostawiać w ankiecie. Oto ona:


Liczę, że pomożecie mi i będziecie oddawać na mnie swoje głosy. Każdy może głosować dowolną ilość razy. Proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, PROSZĘ, bardzo proszę GŁOSUJCIE, jeśli lubicie moje opowiadanie. Ankieta zostaje zamknięta 7 lipca, więc jest dużo czasu na to, żeby zagłosować.
Biorę udział w takim konkursie po raz pierwszy i nie wiem, jak mam Was jeszcze namawiać, abyście mi pomogli. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie :)

Btw, co do nowego rozdziału. Nie chcę wykrakać, ale postaram się dodać go za kilka dni. P o s t a r a m   s i ę. Trzymajcie kciuki, żeby się udało x

2 komentarze:

  1. Zagłosowałam,czekam z niecierpliwością na rozdział : ) Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń

Tropicselly