niedziela, 5 stycznia 2014

Liebster Blogger Award

Już wiele razy przyznawano mi tę nagrodę i nie mam już kogo nominować do niej, więc postanowiłam tylko odpowiedzieć na pytania i podziękować Carolaa_21 i http://love-and-puredestiny.blog.pl/ za nominację.

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania od Carolaa_21:
Jaki jest twój ulubiony kawałek do słuchania przed snem?
Zdecydowanie Katy Perry - Double Rainbow.
Czy masz swoją ulubioną kreskówkę? 
Nigdy się nad tym zbytnio nie zastanawiałam, ale jeśli miałabym już wybierać to obstawiłabym Toma i Jerry'ego.
Skąd pomysł, żeby założyć bloga?
Któregoś leniwego poranka, leżąc w łóżku, zaczęłam sobie wyobrażać pewną sytuację (której zdradzić nie mogę, ponieważ wygadałabym się co do koncepcji opowiadania) i po kilku dniach stwierdziłam, że fajna by była z tego historia. Zaczęłam pisać i przy drugim rozdziale pomyślałam, że mogę założyć bloga, żeby więcej osób mogło ją przeczytać.
Czy masz zwierzaka, jak ma na imię?
Aktualnie nie mam żadnego zwierzaka.
Co sprawia, że uśmiechniesz się nawet, gdy masz zły dzień? 
Uśmiech idola lub widok jego szczęścia. Albo wiedza, że ktoś się o mnie troszczy.
Jaki jest twój wymarzony prezent gwiazdkowy?
Chciałabym pojawić się na koncercie, któregoś z moich idoli. Inne prezenty nie są materialne, więc nie będę ich zaliczać.
Miasto, które chciałabyś odwiedzić?
Chciałbym zwiedzić Sydney i Rio de Janeiro.
Kiedy założyłaś swojego pierwszego bloga?
Swojego pierwszego bloga założyłam z przyjaciółką w kwietniu tamtego roku.
Najwcześniejsze zauroczenie w chłopaku z boysbandu jakie pamiętasz to…
Kiedy zobaczyłam Louisa w teledysku do One Thing.
Czy masz kogoś kto cię inspiruje do tworzenia? Kto to?
Zazwyczaj inspiracja przychodzi sama, lecz osobą, od której zaczęła się moja przygoda z pisaniem jest Joanne Kathleen Rowling.
Gitara czy perkusja?
Nie wiem, jak odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie mam styczności z ani jednym, ani drugim instrumentem, ale jeśli już mam wybierać, to perkusja.


Pytania od http://love-and-puredestiny.blog.pl/:
Twoje największe marzenie?
Zamieszkać w jakiejś małej wiosce w Australii i prowadzić małą, przytulną bibliotekę. Może wydać jakąś książkę? Kto wie...
Ulubione miejsce, gdzie się relaksujesz?
Schody na rzeką i powiew chłodnego wiatru.
Blondyn czy brunet?
Obojętne, ważne, żeby miał charakter.
Morze czy góry?
Morze.
Gdybyś wylądowała na bezludnej wyspie, jakie 3 rzeczy miałabyś ze sobą?
Nóż, filtr do wody i kamizelkę ratunkową.
Jedno życzenie do złotej rybki?
Być szczęśliwa.
Masz zwierzaka? Jak się nazywa?
Odpowiedź wyżej.
Kiedy miałaś swój pierwszy pocałunek?
Nie miałam i raczej prędko nie będę miała.
Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa to…?
Dwa ogromne miśki.
Ulubione imię męskie i żeńskie?
Polskich nie mam, ale z angielskich to Ashton i Louise.
Dlaczego blog, a nie zeszyt?
Dlatego, żeby wszyscy mogli czytać moje historyjki i dlatego, że na komputerze jest wygodniej pisać.




PS Nowy rozdział pojawi się w ciągu kilku dni. Jest w trakcie pisania. Do zobaczenia!

Ola.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej jutro bądź pojutrze :) Przepraszam za zwlekanie, ale mam nawał sprawdzianów w szkole xx.

      Usuń

Tropicselly